Wednesday, May 8, 2013

Bila "Kawan Baik" datang



Assalamualaikum dan hai semua.. Bila baca tajuk entry kali ni je mestid ah tau kan apa isi kandungannya.. Huhuhu.. Yup usaha untuk bulan itu tidak berjaya. Period datang pada CD30.. lewat sehari.. ingat dah positif dah..(padahal CD27 samap CD29 men2 ngan UPT test,tp -ve).. Tapi kali ni punya period berlainan dari selalu. Kene senggugut yg sgt2 sakit smp xboleh nk jalan. Darah pun berketul2 keluar pada CD1.. Sakit dia mmg sakit la.. ye la aku xpernah kene PMS ni.. Ni kali ke dua la aku kene dalam seumur hidup aku. 1st time kene dulu masa 6 bulan kawen. Mmg nagis la kan sampai kene g Bahagian Kecemasan Hospital.. hohohoho..

So CD1 bleeding heavy sgt.. CD2 sampai CD5 dah kurang sgt. CD6 dah boleh mandi wajib dah. So pada CD1 aku dah mula amalkan EPO. Beli kt Quardian. Dorg tgh wt sale. So dapat la 2 botol EPO  brand Naturalle +Fish Oil. Dapat la beli Value Pack punya. RM54.90. Ok la kan. Dapat 120 biji. Dapat la buat stok beberapa cycle nt.. hehehehhe

Pil ni makan dari CD1 hingga hari subur. Mula2 aku blur juga tapi pas tanya TTC tegar,dorg terangkan cara2 makan dan tempoh makan EPO ni. So kene stop pas jumpa EW kn? hehehhe. Skrg ni aku CD8 .. so ada lebih kurang 6 hari lagi nk sampai hari subur.. Harap EPO ini membantu la ye..

Kepada TTCian yang bercadang nk try EPO ni,boleh la cek status halal dia dulu ye.. Hehehehe. Banyak sebenarnya produk EPO ni.. Just pilih je mana yang berkenan.. Hehhee

Ok selamat berEPO. Pasni nak berBBT pulak..hehehe


No comments:

Post a Comment