Friday, May 3, 2013

S.E.D.I.H

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hai sangat sedih sebenarnya bila dapat tahu beberapa org rakan aku telah kehilangan suami tercinta. Tak dapat digambarkan perasaan dorg camne.. Aku yang org asing ni pun terasa sedih. Inikan tuan badan.. sob..sob.. Tapi itulah,aturan qada' qadar ALLAH.. Kita kene redha dengan ketentuan-NYA..

Kepada aza,semoga kalian tabah ye.. Suami yang pergi semasa usia perkahwinan kalian baru 3 bulan tapi ALLAH telah takdirkan kamu "bunting pelamin" yang akan jadi waris kalian. Jaga elok2 ye zuriat/waris arwah itu sebaik2nya.

Buat azirah,sangat sedih ok. Bila terbayang senyuman kamu yg manis itu berubah menjadi mendung dan tangisan. Tapi ALLAH telah kurniaan seorg putera untuk kamu. Jagalah zuriat kamu itu sebaik-baiknya ye..

Aku doakan semoga arwah sentiasa tenang dan ditempatkan di kalangan org yang beriman.. amin

Al. Fatihah


Hem xdapat dibayangkan kalau aku di tempat kalian.. Huhuhuhu.. Semoga ALLAH menjaga keselamatan dan kesihatan kekanda aku..

No comments:

Post a Comment